Առաջադրանքներ

28․04․2021թ․

Նշել ուրվագծային քարտեզի վրա ամբողջ Ասիա տարածաշրջանի պետությունները։

World_map_blank.png

16.04.2021թ․

  1. Թվարկել Արևելյան Ասիայի և Հարավային Ասիայի երկրները իրենց մայրաքաղաքներով։

  1. Նկարագրել Չինաստանի և Ճապոնիայի աշխարհագրական դիրքի առանձնահատկությունները։
  2. Բնութագրել Չինաստանի և Ճապոնիայի զարգացման բնական նախադրյալները։
  3. Համառոտ բնութագրել Հնդկաստանի աշխարհագրական դիրքը և զարչգացման բնական նախադրյալները։

Դեկտեմբերի 28-31

Ամփոփիչ աշխատանքներ։

Դեկտեմբերի 21-25

11․ Հարավ- արևմտյան Ասիա

  • Ուրվագծային քարտեզի վրա նշել հարավ-արևմտյան Ասիայի երկրները և այդ երկրների ափերը ողողող ջրային ավազանները:
  • Ինչպիսին է Հարավ-արևմտյան Ասիայի աշխարհագրական դիրքը
  • Որոնք են հարավ-արևմտյան Ասիայի տնտեսական զարգացման խոչընդոտներն ու խթանիչները
  • Ինչով է պայմանավորված հարավ-արևմտյան Ասիայի մի շարք երկրներում տղամարդկանց մեծ թիվը
  • Ինչ դեր ունի հարավ-արևմտյան Ասիան ամողջ աշխարհում

Դեկտեմբերի 7-18

10․ Հյուսիսային Եվրոպա- Մեծ Բրիտանիա

  • Որո՞նք են Հյուսիսային Եվրոպայի երկրների տնտեսաաշխարհագրական դիրքի կարևոր առանձնահատկությունները:
  • Ձեր կարծիքով ԱՊՀ կազմի մեջչմտնելըինչպե՞ս է անդրադարձել բալթյան պետությունների տնտեսական զարգացման վրա: Արե՛ք հնարավոր եզրակացություններ:
  • Տվե՛ք տարածաշրջանի արդյունաբերության զարգացման բնառեսուրսային ներուժի գնահատականը: Ձեր կարծիքով ինչպե՞ս է այն անդրադառնում արդյունաբերության մասնագիտացման ու տեղաբաշխման վրա:
  • Ինչո՞վ է բացատրվում գյուղատնտեսության զարգացման բնական նախադրյալների տարբերությունները Մեծ Բրիտանիայում, Իռլանդիայում, Դանիայում, բալթյան պետություններում մի կողմից և Նորվեգիայում, Շվեդիայում, Ֆինլանդիայում ու Իսլանդիայում մյուսկողմից:  
  • Բնութագրել Մեծ Բրիտանիայի աշխարհագրական դիրքը:
  • Առաջին ուրվագծային քարտեզի վրա նշել Մեծ Բրիտանիայի ափերը ողողող ջրային ավազաններն ու հարևան պետությունները: 
  • Որո՞նք են Մեծ Բրիտանիայի զարգացման նախադրյալները
  • Որո՞նք են Մեծ Բրիտանիայի տնտեսության ամենազարգացած ճյուղերը: 
  • Ի՞նչ դեր ունի Մեծ Բրիտանիան ժամանակակից աշխարհում: 
  • Երկրորդ ուրվագծային քարտեզի վրա նշել Մեծ Բրիտանիայի խոշոր քաղաքները: 

Պատրաստել տեսանյութ

Դեկտեմբերի 1- 5

9․ Գործնական-սեմինար պարապմունք

  • Ձեր կարծիքով Գերմանիայի` որպես բնակչության ազգային կազմի տեսակետից միատարր երկրի, վարչաքաքղաքական բաժանման դաշնային կառուցվածքն ինչ առավելություններ ունի:
  • Բնութագրել Գերմանիայի արդյունաբերության զարգացման բնական նախադրյալնեը։
  • Բնութագրել Գերմանիայիգյուղատնտեսության զարգացման բնական նախադրյալնեը։
  • Ներկայացնել Գերմանիայի կառավարման համակարգը
  • Վերլուծե՜լ գնահատել Ֆրանսիայի աշխարհագրական դիրքի առանձնահատկությունները։
  • Որոնք են Ֆրանսիայիում զբոսաշրջության և հանգստի կազմակերպման ռեսուրսները։
  • Ինչպես է ձևավորվել Ֆրանսիական ազգը։

Նոյեմբերի 23-27

8․ Ֆրանսիայի ընդհանուր բնութագիրը։

  • Բնութագրել Ֆրանսիայի աշխարհագրական դիրքը: 
  • Ինչպիսինն է Ֆրանսիայի բնակչության ազգային կազմը:
  • Որո՞նք են ֆրանսիայի տնտեսության զարգացման նախադրյալները
  • Ի՞նչ դեր ունի Ֆրանսիան ժամանակակից աշխարհում և տարածաշրջանում:
  • Ուրվագծային քարտեզի վրա նշել, Ֆրանսիայի հարևան պետությունները և ափերը ողողող ջրային ավազանները: 
  • Ինչ նպատակներ է հետապնդում Ֆրանսիայում ռեգիոնալ քաղաքականությունը:
  • Տեսանյութեր Ֆրանսիայի մասին։

Նոյեմբերի 16-20

7․ Գերմանիայի բնակչությունը և տնտեսությունը

  • Ձեր կարծիքով Գերմանիայի` որպես բնակչության ազգային կազմի տեսակետից միատարր երկրի, վարչաքաքղաքական բաժանման դաշնային կառուցվածքն ինչ առավելություններ ունի:
  • Բնութագրել Գերմանիայի արդյունաբերության զարգացման բնական նախադրյալնեը։
  • Բնութագրել Գերմանիայիգյուղատնտեսության զարգացման բնական նախադրյալնեը։
  • Ներկայացնել Գերմանիայի կառավարման համակարգը:

Պատրաստել լրացուցիչ նյութ Գերմանիայի վերաբերյալ

Նոյեմբերի 2—13

6․Արևմտյան Եվրոպա- Գերմանիա ընդհանուր բնութագիրը

  • Ինչով եք հիմնավորում այն միտքը, որ Արևմտյան Եվրոպայի երկրները առաջատար դեր են խաղում համաշխարհային տնտեսության և քաղաքակրթության մեջ:
  • Բնութագրեք Արմ. Եվրոպայի ժողովրդագրական իրադրությունը և փորձեք հիմնախնդրի լուծման ուղին կապել աշխատուժի ներգաղթի հետ։
  • Նշել Գերմանիայի աշխարհագրական դիրքի առավելություններն ու թերությունները:
  • Նշել Գերմանիայի տնտեսության զարգացման նախադրյալները:
  • Ի՞նչ դեր ունի Գերմանիան ժամանակակից աշխարհում:
  • Ուրվագծային քարտեզի վրա նշել Գերմանիայի հարևան պետությունները, ափերը ողողող ջրային ավազանները:

Պատրաստել տեսանյութ Արևմտյան Եվրոպայի որևէ երկիր վերաբերյալ։

Ամփոփիչ հարցեր․

  • Առաջադրանք 1. Եվրոպայի ուրվագծային քարտեզի վրա պատկերել Եվրոպայի 4 տարածաշրջանները իրենց համապատասխան պետություններով և մայրաքաղաքներով:
  • Առաջադրանք 2. Եվրոպայի քաղաքական քարտեզի վրա առանձնացնել ՀՆԱ առավել բարձր ցուցանիշ ունեցող երկրները:
  • Առաջադրանք 3. Գնահատեք Արևմտյան Եվրոպայի արդյունաբերության զարգացման բնական նախադրյալները :
  • Առաջադրանք 4 Աղյուսակով գրել ՄԱԿ-ին առընթեր և նրանից դուրս դուրս գտնվող մի շարք միջազգային կազմակերպություններ
  • Առաջադրանք 5 Ընդհանուր կողմերով տվետվեք Եվրոպայի տեղը քաղաքակրթության և մարդկության առաջընթացի գործում: 

Հոկտեմբերի 19-23

5․ Հարավայի Եվրոպայի- Իտալիայի ընդհանուր բնութագիրը։

  • Բնութագրեք Հարավային Եվրոպայի աշխարհագրական դիրը, ինչպե՞ս է այն փոխվել ժամանակի ընթացքում:
  • Որո՞նք են Հարավային Եվրոպայի երկրների տնտեսոությունների զարգացած ճյուղերը
  • Ուրվագծային քարտեզի վրա նշել Հարավային Եվրոպայի երկրները:
  • Նշել Իտալիայի աշխարհագրական դիրքի առավելություններն ու թերությունները:
  • Նշել Իտալիայի բնական պայմանների առավելություններն ու թերությունները:
  • Ի՞նչ դեր ունի Իտալիան ժամանակակից աշխարհում:
  • Ուրվագծային քարտեզի վրա նշել Իտալիայի հարևան պետությունները, ափերը ողողող ջրային ավազանները, արդյունաբերական խոշոր կենտրոնները:

Հոկտեմբերի 19-30

4.Արևելյան Եվրոպա-ՌԴ-ի ընդհանուր բնութագիրը,բնական պայմանները։ՌԴ-ի բնակչությունը։ ՌԴ-ի տնտեսությունը։

  • Ի՞նչ դեր ունեն Ռուսաստանի բնական պայմաններն ու բնական ռեսուրսները երկրի զարգացման հարցում
  • Ուրվագծայի քարտեզի վրա նշել Ռուսաստանի հարևան պետությունները, ափերը ողողողջրային ավազանները:
  • Ինչով է բացատրվում Ռուսաստանի բազմազգ լինելը
  • Ինչպես են ատաջացել Ռուսաստանի խոշոր ագլոմերացիաները
  • Ինչով է բացատրվում Ռուսաստանի բնակչության անհամաչափ բաշխումը
  • Որոնք են Ռուսատանի տնտեսական զարգացման նախադրյալները
  • Որոնք են Ռուսաստանի տնտեսության առաջատար ճյուղերը
  • Ի՞նչ դեր ունի Ռուսաստանտ ժամանակակից աշխարհում

Հոկտեմբերի 5-17-ը

3․ Արևելյան Եվրոպայի ընդհանուր բնութագիրը

  1. Աշխարհի օգտակար հանածոները քարտեզով որոշեք, թե արևելաեվրոպական երկրներից, որոնք են ամենահարուստը.
  • քարածխով և գորշածխով,
  • նավթով և բնական գազով,
  • գունավոր մետաղների հանքաքարով,
  • քիմիական արդյունաբերության հանքային հումքով:
  • Հանքային ռեսուրսների ո՞ր տեսակներով են ապահովված բոլոր երկրները և ո՞ր տեսակները չեն բավականացնում դրանց մեծ մասին: 

2.Բնութագրե՛ք  90-ական թթ. սկզբներին Արևելյան  Եվրոպայի երկրների տնտեսաաշխարհագրական դիրքի որակական և քանակական փոփոխությունները:

3. Տվե՛ք 1) Լեհաստանի, 2) Չեխիայի և Սլովակիայի, 3) Հունգարիայի և Ներբեռնել Ռումինիայի, Ուկրաինայի և Բելառուսի (կամ ըստ ընտրության երկու այլ երկրների) ՏԱԴ-ի համեմատական բնութագրերը: Որոշե՛ք այն գծերը, որոնք, ձեր կարծիքով, տնտեսության համար ունեն առավել կարևոր նշանա-կություն:

4. Ինչու՞ սոցիալիզմի համակարգի փլուզումից հետո Արևելյան  Եվրոպայի բնակչության ազգային կազմն ավելի միատարր դարձավ: Ի՞նչ ուղղություն ունեն ներքին և արտաքին գաղթերը:

5. Ձեր կարծիքով որո՞նք են Արևելյան  Եվրոպայի երկրներում «անցումային տնտեսության» հիմնական դժվարությունները: Կարո՞ղ եք նշել լուծման ուղիները: 

Սեպտեմբերի 28-ից Հոկտեմբերի 3

2․Եվրոպա․ Ընդհանուր աշխարհագրական ակնարկ

  • Ընդհանուր կողմերով տալ Եվրոպայի տեղը քաղաքակրթության և մարդկության առաջընթացի գործում:
  • Սահմանել Եվրոպական խորհրդարան, Եվրոպական միության խորհուրդ,Եվրոպական հանձնաժողով, Եվրոպական դատարան, ԵԱՀԿ հասկացությունները:
  • Ինչպե՞ս կարող է ազդել <Ընդլայնված Եվրոպա-նոր հարևաններ> ծրագրի ազդեցությունը Եվրոպայի սահմանների , աշխարհում նրա տեղի ու դերի փոփոխության վրա:
  • Որո՞նք են Եվրոպայի քաղաքական քարտեզի քանակական և որակական փոփոխություննրը:

Սեպտեմբերի 22-26

1․Աշխարհի տարածաշրջաններ

  • Ինչ է ուսումնասիրում տարածաշրջանային աշխարհագրությունը։
  • Ինչ է տարածաշրջանը, որոնք են տարածաշրջանների առանձնացման հատկանիշները և սկզբունքները։
  • Որքանով է ստույգ տարածաշրջանների առանձնացման ընդունված սահմանագծերը

Սեպտեմբերի 15-18-ը

Նախագիծ

Ներածություն

Սովորողի տնային և լրացուցիչ աշխատանքի կազմակերպում․

  • Նախագծային փաթեթների ուսումնասիրում
  • Նախագծային աշխատանքի իրականացում
  • Համապատասխան կայքերի ուսումնասիրում
  • Ցուցադրությունների ստեղծում
  • Նյութերի հետազոտում
  • Ուսումնական փաթեթների ստեղծում
  • Էլեկտրոնային դասերի ստեղծում
  • Հեռավար խորհրդատվություն դասավանդողի հետ
  • Բանավոր հարցում
  • Էլեկտրոնային գրավոր աշխատանքներ
  • Մասնակցություն ստուգատեսներին
  • Խմբային աշխատանքներ
  • Գործնական աշխատանքներ ՏՀՏ-ի կիրառմամբ

Գնահատման սանդղակ
Նախագծերը գնահատվում են յուրաքանչյուրը իր սանդղակով
Քարտեզագրական աշխատանքներ 1-10բալային սանդղակ
Անհատական հետազոտական աշխատանքներ 1-10բալային սանդղակ
Ուսումնական բլոգ, մեդիափաթեթ 1-5 բալային սանդղակ
Գնահատումը կատարվում է ամսեկան կտրվածքով