Սովորող-սովորեցնող․ նախագծի ամփոփում

<<Սովորող-սովորեցնող>> նախագծի շրջանակում համագործակցեցինք բնագիտության դասավանդող՝ Անժելա Բլեյանի հետ։

Աշխարհագրության լաբորատորիա այցելեցին Հյուսիսային դպրոցի 4-5-րդ դասարանի սովորողները։ 8-րդ դասարանի սովորողները փորձեցին մի փոքր տեղեկատվություն փոխանցել կրտսեր դասարանի սովորողներին։

Միջին դպրոցի սովորողները պատրաստել էի տեսասահիկ <<Արեգակնային համակարգ>> և << Երկրի պտույտի աշխարհագրական հետևանքները>> թեմայով։ Դասարանը բաժանվել էր հինգ խմբի, յուրաքանչյուրը խումբ ներկայացնում էին իրենց կողմից պատրաստված աշխատանքները։ 8-րդ դսարանի սովորողները անդրադարձան Արեգակնային համակարգի և Երկրի առաջացման գիտական ենթադրություններին, խոսեցին նաև Երկրի օրական և տարեկան պտույտի աշխարհագրական հետևանքների մասին։ Սովորողներից մի քանիսը լրացուցիչ տեղեկություններ էին պատրաստել թեմայի շրջանակներում։

Աշխատանքի ընթացքում 4-5 դասարանի սովորողները ծանոթացան աշխարհագրական լաբորատորիայի սարքավորումներին։ Վերջում փոխադարձ հարց ու պատասխանի միջոցով ամփոփեցին նախագիծը։

Տեսանյութը՝ Անժելա Բլեյանի

Իսկ տպավորությունների մասին սովորողների բլոգում (լրացվում է )։

Իռեն Կարապետյան 8-2 դասարան

Ալեն Կոշկարյան 8-2 դասարան

Հրանտ Հակոբյան 8-2 դասարան

Հակոբ Միրզոյան 8-2 դասարան

Էդուարդ Սարգսյան 8-2 դասարան

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s