Բաց դաս

Համագործակցային նախագծի շրջանակում ունեցանք բաց դաս 7-րդ և 8-րդ դասարանի սովորողներ հետ։

Նախագծի թեման էր՝ Քարտեզագրում, մասշտաբ, օբյեկտների կոորդինատների որոշումը քարտեզի վրա։ Նախագծի շրջանակում սովորղներին տեսասահիկի միջոցով ներկայացրեցի թե ընդհանրապես ինչ է իրենից ներկայացնում քարտեզագրությունը, և թե ինչ կապ գոյություն ունի աշխարհագրություն-մաթեմատիկա առարկանների միջև, այնուհետև ինտեռակտիվ մեթոդով փորձեցիքն պարզել սովորղների տեղեկացվածության մակարդակը թեմայի շրջանակում։

Քննարկեցինք թե ի՞նչ է մաստաբը, ինչպե՞ս կարող ենք որոշել, որտեղ են կիրառում և ի՞նչ հնարավորություններ է մեզ տալիս քարտեզագրության մեջ մասշտաբի մասին գաղափար ունենալը։ Այնուհետև անդրադարձանք կոորդինատային համակարգի որոշմանը քարտեզի և գլոբուսի վրա։ Նախ ներկայացրեցի թե աշխարհագրության և մաթեմատիկայում ինչպես են արտահայտում և որոշում կոորդինատային համակարգերը։ Գլոբուսի վրա սովորղները ցուցադրեցին միջօրեականները և զուգահեռականները , և դրանց միջոցով փորձեցինք որոշել որևէ օբյեկտի դիրքը քարտեզի և գլոբուսի վրա։

Այնուհետև հարցերի միջոցով ամփոփեցինք դասը։

Տեսասահիկ

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s