Բնագիտա-տեխնիկական ստուգատեսի շրջանակում իրականացրեցինք հետազոտական աշխատանք։
Նախագծի առաջին հատվածում սովորողները ուսումնասիրեցին աշխարհագրության և մայրցամաքների ձևավորման պատմությունը։ սովորողների մի մասը պատրաստեց զեկույց, իսկ միյուս մասը պրեզենտացիա իրենց կատարած աշխատանքի վերաբերյալ։
Նախագծի երկրորդ հատվածում ուսումնասիրեցինք Երևանից դեպի Արատես գնացող ճանապարհի լեռները, լեռնաշղթանները, գետերը և լճերը։ Սովորողները ուսումնասիրեցին Հայաստանի Հանրապետության ֆիզիկական քարտեզը։
Աշխատանքի կատարման ընթացքում սովորողների մոտ ձևավորվեց հետազոտություն կատարելու կարողություններ, ինքնուրույն ուսումնասիրեցի քարտեզը,պայմանական նշանների միջոցով սովորեցին ի՞նչպես կարդալ և կազմել քարտեզը։Սովորողները աշխատանքի ընթացքում ցուցաբերեցին նաև ստեղծագործական մոտեցում, պատրաստեցին աշխարհագրական խաղերը, որը օգտագործեցին <<Սովորող սովորեցնող>> նախագծի շրջանակում։
Կրտսեր և միջին դպրոցի սովորողների հետ համատեղ իրականացրեցինք <<Սովոորղ սովորեցնող>> նախագիծը, որի նպատակն էր՝ 7 դասարանի սովորողների աշարհագրական գիտելիքների հմտությունների և կարողությունների փոխանցումը հյուսիսային դպրոցի կրտսեր սովորողներին։