Ժամկետը՝ շուրջտարյա
Վայրը՝ Միջին դպրոցի տարածք
Նպատակը՝ լանդշաֆտային պլանավորման միջոցով բնական միջավայրը դարձնել ավելի գրավիչ և հետաքրքիր։
Խնդիրները՝
- միջավայրի մաքրում,
- հողի սնուցում, փխրեցում, փորում, ծառերի սրսկում, էտում և տեղափոխում, ծաղկային տարածքների, տնկարանների ստեղծում,
- տարածքի ձևավորում։
Իրականացման ընթացքը․
Աշխատանքի իրականացման ժամանակ հաշվի են առնվում համապատասխան տարածքի բնաաշխարհագրական առանձնահատկությունները։ Ուսումնասիրվել են տարածքի առկա
վիճակը, կանաչապատման աստիճանը, եւ ըստ այդմ՝ մշակվել է նոր նախագիծ։
- Քնարիկ Մելքոնյանի և Հասմիկ Ուզունյանի հետ համագործակցությամբ տարածքի մաքրման աշխատանքների իրականացում,
- Տարածքի ձևավորման աշխատանքների իրականացում հետևյալ ձևով․
Միջին դպրոցի նշված տարածքի ձևավորում։
- Ամբողջ տարածքով փաթաթվող բույսերի տնկում։
2.Երկու հատվածներում փայտից նստարանների տեղադրում, ինչը կծառայի որպես ուսումնական միջավայր։
3. Ծառերի շուրջբոլորը շրջանաձև քարերի տեղադրում։
4. Բաց հատվածներում մանր ծաղիկների՝ գայլարդիա, տնկում և ձևավորում հետևյալ դիզայնով։
5. Տարածքի մուտքը դեպի արվեստանոց հետևյալ տեսքով։
Ամփոփում
- Կանաչ, ծաղկած, խնամված և էկոլոգիապես մաքուր միջավայրի ստեղծում։
- Արդյունքների ներկայացում մասնակիցների բլոգներում, ենթակայքում, կայքում, սոցցանցերում։
Իրականացված աշխատանքները․
1․Հողի հարթեցում, մագլցող բույսերի տնկում, դեկորատիվ բույսերի և ծառերի տնկում։
2․ Միջին դպրոցի ամբողջ տարածքով իրականացրել ենք հողի հարթեցում և սիզախոտի տնկում։
Աշխատանքների ընթացքը․